Khamis, 8 September 2011

~~Dugaan & Cabaran~~

Setiap apa yg berlaku ada HIKMAH disebaliknya..
Saya perlu TABAH untuk menghadapinya..




Fikiran selalu je yg bkn2 tapi .................
Mungkin siapa pun yg jadi seperti sy mesti akan FIKIRKAN yg bkn2..
Mengalir mane pun AIRMATA SAYA..saya tetap maafkannya..




Cuma agak KECEWA dengan apa yang berlaku..
Saya HARAP perkara seperti itu tidak terjadi lagi antara kami..
Cukuplaa perkara yang lalu..
Tak larat nak menanggung SEKSA..




Setiap yg berlaku ada jawapannya..

Saya harapkan KEJUJURAN,KEPERCAYAAN DAN KESETIAAN..

ALLAH MAHA ADIL..




Ya Allah! Aku minta kepada Engkau semua kebaikan masa kini dan akan datang samada yang aku ketahui atau tidak dan tahu dan aku berlindung kepada Engkau dari semua kejahatan yang masa kini dan akan datang samada yang aku tahu atau tidak..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan