Khamis, 21 Oktober 2010

d u n i a b a r u

18 oktober 2010 ....dunia baru aku bermula......................................


hmm,tkde ape yg menarik pun....sebaliknye dugaan dan cabaran yg dtg kat aku tp bg aku sume ini telah ditntukan ape pun aku kne lalui dgn tabah dan redha ape yg aku lalui ini..................semakin mcabar...kna beranikan diri aku jelaa............................demi nk dptkan 1bnde yg perlu utk mse dpn aku.....perit aku nk tnggung sume ni tp aku terpakse gk buat sume ni...........................................cabaran semakin besar...semakin luas....aku kne gk bernikn diri wlaupun jauh lg sume ni nk abs...............................ape yg aku rse pnt aku pendam tp nk bt cmnekn.........ini jln aku pilih....................................



perkara yg tidak ku sangka akan telah terjadi...........................................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan