Khamis, 14 Oktober 2010

**SeMuA iNi SuKaR uNtUk DiJaNgKa**

aku tk thu knp semua ini tjd..tp aku tbh tmpuhi semua ini wlupon perit aku nk tnggung..mgkin dh dtntukan oleh-NYA perkara sebegini akn tjd....tp aq anggp semua ini permainan dlm khdupn aku....luaran semua nmpk aku gembira,senyum,tertawa tp dlm hti TUHAN sje mgetahui betapa seksanya aku rsekan...... genap umur aku 21thn lgi btmbh ape yg aku rsekan tpi aku tk kisa aku teruskan jgk..teruskan dan teruskan.....aku anggp ape yg tjd ade hikmah diseblk yg berlaku....kalau dpkirkan mmg tertekan tp anggp mcm tiada ape pun yg blaku kat diri aku...ckuplaa ape yg aku tnggung .....aku perlu fikir seterusnya ape yg akan tjd msa dpnku.....diriku....kerjya ku.......hmm,mata aku dh pnt nk kuarkan airmta....wlupon kdg2 tk nk tp ia akn mglir dgn sendri jika aq tllu fikirkan dan bseorgn.....bg aku biarlaaa mgalir..biar aku rse puas...dan puas!!!!!
ape yg tjd dlm diri dan kisa diri ku biarlah ALLAH s.w.t mengetahui semuanya dan biarlaaa ianya rhsia kisa hidupku dr aku kcil smpi laa aku meningkat alam kedewasaan.........................
aku jadikan semua itu kisa dan sejarah hidupku.....aku jdikan pglmn ape yg aku lalui sepnjg idop aku.........


Rsa sebak dhty tk terkate ape yg luahkan kat sni.....
= ((




1 ulasan: